Αναγνώστρια καταγγέλει – Κοροιδία Black friday από τεράστιο πολυκατάστημα και 30 χλμ. τσάμπα βενζίνες

Πώς έχασα 3 ώρες από τη ζωή μου και βενζίνη για 30 χλμ…

Η ψεύτικη Black Friday του Κωτσόβολου

Είδα χθες τρεις προσφορές που με ξετρέλαναν. Δύο κινητά τηλέφωνα στα 35 Ευρώ από 130 και ένα tablet στα 50 Ευρώ από 200. Είπα λοιπόν ευκαιρία να αποκτήσουν δύο καλά κινητά οι γονείς και ένα tablet που τόσο ήθελα εγώ.
Αλλά δεν λογάριασα τον Κωτσόβολο.

Διαβάστε περισσότερα

Πρώτα από όλα για να πάρεις μια προσφορά Black Friday πρέπει να είσαι εκεί. Και έπρεπε να προλάβω να πάω σε τρία καταστήματα (μια προσφορά ανά κατάστημα, σίγουpά όχι τυχαία), τα δύο ευτυχώς κοντά.

Κατάστημα Α (tablet, 9 το πρωί). Μπήκα δεύτερη στο κατάστημα και ο πρώτος ήθελε το ίδιο αντικείμενο (λογικότατο). Ήταν εκθεσιακό του το ετοίμασαν, πήγε ταμείο και εκεί του είπαν, «συγνώμη, το κράτησαν και πουλήθηκε σε άλλο κατάστημα».

Το ακούω και χαίρομαι γιατί μπορώ να κρατήσω και να πάρω τα δύο κινητά, χωρίς να πάω εκεί, ρωτάω και μου απαντούν «μόνο από κοντά μπορείτε να τα πάρετε. Πρέπει να πάτε εκεί», του είπα «μα στον προηγούμενο κύριο, είπατε άλλα», μου είπαν «ήταν άλλη περίπτωση αυτό».

Κατάστημα Β (κινητό, 9.25 το πρωί). Υπάρχει στην προθήκη κανονικά, ρωτάω, μου λένε «είναι εκθεσιακό, μπορείτε να το πάρετε», το παίρνω και πάω ταμείο. Έρχεται ένας υπάλληλος και μου λέει «πουλήθηκε σε μια άλλη κυρία και είναι μέσα και κάνει διακανονισμό» (δέκα λεπτά έκατσα, άλλη κυρία δεν είδα). Εν τω μεταξύ το έβαλαν πίσω στην προθήκη του.

Κατάστημα Γ (κινητό, 10.10 το πρωί). Εκεί πριν φτάσω, μου είπαν τηλεφωνικά ότι είναι ένα κομμάτι, εκθεσιακό και «ναι, είναι διαθέσιμο». Φτάνω, βρίσκω μια υπάλληλο, μου λέει «ναι, μπορείτε να το πάρετε», να πάτε ταμείο να σας το ετοιμάσω. Εκεί «σκάει μύτη» ένας άλλος υπάλληλος και μου λέει «έκαναν λάθος, πουλήθηκε σε ένα πελάτη που τώρα κάνει διακανονισμό». Πλέον, είχα θυμώσει, ζήτησα να δω Manager (μάταια) και τον πελάτη.

Μετά από 20 λεπτά μπήκε μια κυρία, πήγε ταμείο και μου είπαν «να, αυτή το αγόρασε και κάνει το διακανονισμό».

Το κορυφαίο: Το κινητό παρέμενε στην προθήκη του ως Black Friday και δεν ξέρω τι απέγινε, καθώς είχα αργήσει ήδη στη δουλειά μου, όπου σήμερα προφανώς δουλεύω για τις βενζίνες τους.
Το σίγουpά είναι ότι βάζουν ένα και μόνο εκθεσιακό κομμάτι ως κράχτη ανά κατάστημα (με τόσο μεγάλη έκπτωση, σχεδόν 80% στην περίπτωση του tablet). Αλλά δεν το δίνουν ή το δίνουν όπου θέλουν. Πάντως με 3/3 σύμπτωση δεν είναι.

Στο Κατάστημα Α είχα προ διετίας ζητήσει μια κουζίνα (60% έκπτωση) και μου είχε αφοπλιστικά τότε πει η υπάλληλος, την έχω κρατήσει για μια φίλη μου που θα την πάρει σε δύο βδομάδες (την οποία είχε πάρει τηλ. μπροστά μου και της είπε «άντε έλα, θα την χάσεις στο τέλος). Ίσως αυτό δίνει μια πιθανή ερμηνεία. Τουλάχιστον μαγκιά της, ήταν ειλικρινής, αλλά σήμερα απίστευτη η κοροϊδία.

Σχόλια